logo
Ogilvy a reklámról a digitális korban

Előrendelhető
Tervezett megjelenés: 2018. szeptember

Miles Young

Ogilvy a reklámról a digitális korban

-30%
7 500 Ft
5 250 Ft

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak „zaját,” hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

- A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
- A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
- A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
- A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
- A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
- A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
- A BIG DATA JELENTŐSÉGE
- AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK

Tulajdonságok

  • 190 x 230 mm
  • 288 oldal
  • ISBN 978-963-09-9264-0

További ajánlatunk

A tőke a 21. században
8 500 Ft 7 225 Ft
-15 %
Az első 90 nap
3 400 Ft 2 890 Ft
-15 %
Vészhelyzet
2 990 Ft 2 542 Ft
-15 %
Egy kezdő képviselő naplója
3 400 Ft 2 890 Ft
-15 %