logo
Csomagolásmenedzsment

Előrendelhető
Tervezett megjelenés: 2019. február

Dörnyei Krisztina Rita

Csomagolásmenedzsment

-30%
5 990 Ft
4 193 Ft

A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet.

Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá, először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket – a formát és színt – úgy kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói döntést.


Tulajdonságok

  • 190 x 250 mm
  • 350 oldal
  • ISBN 978-963-09-9307-4

További ajánlatunk

Nemzet és baloldal
3 400 Ft 2 890 Ft
-15 %
Új honfoglalás
3 200 Ft 2 720 Ft
-15 %
Kakebo – Kiadástervező napló mindenkinek
3 400 Ft 2 890 Ft
-15 %
Lapzárta
2 990 Ft 2 542 Ft
-15 %