Macumoto Harucuna, a középiskolai tanár több mint egy évtized után ismét összefut egykori diákjával, Cukikóval. Az első, véletlen találkozást követően újra és újra keresztezik egymást útjaik az állomás közelében található bárban. Pletykálnak, csipkelődnek, jókat esznek és isznak. Megcsodálják a cseresznyefa-virágzást, néha együtt szednek gombát. És előfordul az is, hogy hajóra szállva meglátogatnak egy kis szigetet, rajta egy aprócska temetővel…
Cukiko hamar ráébred, hogy szenszeiben nem várt módon társra talált. A harmincas éveiben járó nő és a nála majd harminc évvel idősebb egykori tanár kapcsolata az olvasó szeme előtt bontakozik ki ebben a szívbe markoló, lebilincselő történetben.
Kavakami Hiromi regénye a japán irodalomra jellemző érzékenységgel szemlélteti az idő múlását, az évszakok lassú váltakozását.
Ez a weboldal sütiket használ a megfelelő működés érdekében. Válaszd ki, mely sütiket szeretnéd
engedélyezni. Adatvédelmi elveinkről olvashatsz itt.
Analitikai sütik olyan sütik, amelyek lehetővé teszik a weboldal tulajdonosainak, hogy
megértsék,
hogyan használják a látogatók a weboldalt. Ezek az adatok segítenek abban, hogy a weboldal
használhatóságát javítsák,
azáltal, hogy elemzik a látogatói viselkedést, például azt, hogy mely oldalakat látogatják
meg
leggyakrabban,
és mennyi időt töltenek ott. Az ilyen sütik által gyűjtött információk névtelenek, és nem
tartalmaznak személyes adatokat.
Például a Google Analytics segítségével követjük a látogatók számát
és a forgalmi forrásokat, hogy jobban megértsük, milyen módon interakcióznak a felhasználók
az
oldallal.
Marketing sütik a hirdetési szolgáltatásokhoz kapcsolódnak, és célja, hogy releváns és
személyre szabott hirdetéseket jelenítsenek meg a látogatóknak, mind a weboldalon,
mind más platformokon. Ezek a sütik adatokat gyűjtenek a felhasználók böngészési szokásairól,
valamint arról, hogy mely hirdetésekkel interakcióznak, ezáltal segítve a hirdetőket abban,
hogy hatékonyabb kampányokat futtassanak. Például a Google Ads sütik segítségével a
hirdetések testreszabottak lehetnek az érdeklődési kör alapján, és elkerülhető,
hogy ugyanaz a hirdetés többször jelenjen meg a felhasználónak.
Ezek az információk megoszthatók harmadik felekkel is, mint hirdetési partnerek.